Work out

Så här låter det nu för tiden på jobbet när vi inte pratar jobb.
Träning, träning, mat, gym, träning, vad vi ska äta ikväll, vad vi egentligen skulle vilja äta (marabou digestive var poppis idag) träning, träningsvärk, mat och lite mer träning.

Vi är några stycken som gått ihop på jobbet och gett oss fan på det här med träning och bra mat. Vi har startat detta med att göra något som heter Fitnessfighten. 30 dagar av daglig träning och stenkoll på maten. Sån koll, att vi måste väga den. Jag har kommit så långt som dag två i detta. Heja mig! Känns bra än så länge.
Och det faktum att jag gör detta med några stycken plus att jag skriver det här, så känner jag att jag inte kan ge upp. Så skönt att ha folk som går genom samma sak och kan pusha en!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0