Going to Greece

Om en vecka åker jag och mina två vänner till Rhodos. En vecka som kommer bli oförglömlig, kommer ha så fruktansvärt kul!
Men en sak, som är lite, ja konstigt ändå, den ena av dem, Rikard, har jag inte träffat på ett år. Senast jag såg honom var när han lämnade av mig efter vi kommer hem från vår senaste resa till Grekland, för ja nästan exakt ett år sen på datumet. Sen dess har vi ej setts. Vi har pratat i telefon, smsat, facebook och all annan form av kommunikation under årets gång.
Men lite så vi jobbar, han och jag. Blir en intensiv vecka, dygnet runt tillsammans sen så klarar vi oss ett tag. Blir så ibland! 
Men jag, Rikard och Robert. Blir inte mycket bättre än så!
 
Mitt resesällskap!
Lägg märke till att vi alla är rödhåriga! Så vi kommer komma hem som tre röda men ack så lyckliga människor!
 
/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0