Nojjig

Kom hem häromdagen samtidigt som jag pratade med en vän i telefonen. Jag hade berättat för denna vän att jag hade vart lite nojjig under dagen för jag var inte helt säker på om jag låst ytterdörren eller inte.
Men det hade jag ju. Som tur var.
Berättar detta för min vän, att dörren var låst. Då klämmer min käre vän ur sig
"Ja, men har du tänkt så här, tänk så var det öppet, någon klev in, sen låste dörren innefrån och nu står och väntar på dig inne i lägenheten"
 
Ja, men tack för den du.
 
/S


Kommentarer
Maria

Hahaha jag dör!!! Fy fan vad elakt ;D

2013-09-26 @ 12:35:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0