FF

Just det! Min fitnessfight tog slut igår!

Allt som allt har jag gått ner 5 kilo och -7 cm runt magen.

Lite besviken då typ 90% av detta försvann under dem två första veckorna. Men håller mig till att en viss nedgång har skett, samt att jag orkar massa mer på gymmet!

Bara fortsätta!
Köpte faktiskt ett par byxor från HM, för 99 kr, (thank you very mush) som var lite för små. Saknades ungefär 4 cm tills jag kunde få igen dem. Bestämde mig för att det skulle bli mina kort.måls-byxor-att-komma-i.
Har som mål att jag ska få ihop det innan jag åker till London om ca 6 veckor. Borde gå!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0