Blogguslistus

Slänger in en lista så här på torsdagen.

Senaste
Låt du hörde: Somebody that I used to know - Gotye
Film du såg: The girl with the dragon tatoo
Mat du åt: Pannkaka, grädde och sylt
Kram: Rikard
Känslan: Rastlöshet
Resa: Kryssning, Åland tur och retur
Glädje: Trevliga lunchen
Längtan: Var sjukt törstig när jag duschade, så längtade efter något att dricka.
Dröm: Jag och min kompis Jessica träfade George Clooney och han valde mig! Scoore!
Personen du träffade: Rikard
Person du pratade i telefon med: Anders
Personen du fick sms av: Marina
Gången du var utomhus: När jag promenerade till Ican nyss.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: På min födelsedag.

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Storstad såklart! Men landet är också skönt, ibland, något dygn..
Hamburgare eller pizza: Hamburgare.
Kött eller fisk: Både och..
Hund eller katt: Katt
Aftonbladet eller Expressen:
McDonalds eller MAX: Max, alla gånger!
Vin eller Öl: Vin!
Charter- eller skidsemester: Charter! Varför betala för kyla?
Sverige eller Utlandet: Utlandet
Sport eller nyheter: Sport
Hockey eller fotboll: Hockey
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll egentligen
Sommar eller vinter: Sommar!!!

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Paprika
- Mjölk
- Morötter
- Nagelack
- Citronsaft

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj
- Mina vänner
- Strumpor
- Självständighet

3 saker du inte kan äta?
- Blodpudding
- Dill
- Mint

Två saker som gör dig glad
- Mina vänner
- Min familj

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Bråkar med grannarna om plats i cykelförrådet.

/S



Kommentarer
Rebecca

Roligt lista! :)



Tänkte utmana dig med denna! Vågar du? Moahahah!



30 dagar framåt.

Dag 1 – Favoritserien.

Dag 2 – Min dag.

Dag 3 - Dagens klädval.

Dag 4 - En låt med många minnen.

Dag 5 - Något jag vill ha.

Dag 6 - Det här språket vill jag tala flytande.

Dag 7 - Dåliga vanor.

Dag 8 - Bloggfavoriter.

Dag 9 - Favoritskor.

Dag 10 - Bild på min handstil.

Dag 11 - Din bästa vän.

Dag 12 - En bild på min frukost.

Dag 13 - Så här är jag i skolan.

Dag 14 - Det här får mig att gråta.

Dag 15 - En person som alltid gör mig glad.

Dag 16 - I min handväska.

Dag 17 - Bästa resan.

Dag 18 - Det här får mig att skratta.

Dag 19 – Det här gör jag aldrig om.

Dag 20 – Bästa filmen.

Dag 21 – Här bor jag.

Dag 22 – 5 saker jag bli irriterad över/tycker är konstigt.

Dag 23 – Så här kommer jag att vara som gammal.

Dag 24 – Vad ska mina barn heta.

Dag 25 – Mitt favoritställe.

Dag 26 – Någon jag vill träffa just nu.

Dag 27 – 5 saker jag ska ha gjort innan jag dör.

Dag 28 – Min profilbild på Facebook.

Dag 29 – 5 sanningar om mig.

Dag 30 – Bästa tidsfördrivet.



Ser fram emot listan! :D

2012-05-10 @ 19:27:40
URL: http://mywordsandme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0