Tråkigt att åka tåg juuuu



För er som inte har åkt sträckan Falun-Eskilstuna, kan jag tala om för er att det inte händer så mycket. Mest träd, tror jag. Var ju mörkt så såg inte speciellt mycket heller.
För er som åkte den igår, så bjöd jag på denna show.


         
Sen har jag sett på andra bloggar att när folk åker tåg så tar dem kort på den mat dem har med sig. Jag hade också med mig mat. En baugett, en Mer och en Daim. Men ni vet hur det blir. Det är ju gott att äta. Så jag blev ju hungrig. Okej? Så det blev ingen bild på det så ni får nöja er med dessa. 
Självklart så har jag väskan i sätet brevid mig som jag har slängt upp benen på, så ingen skulle sätta sig där.
Jag är ju inte mer än svensk, eller hur?

Potatisnäsa är något jag kör med nu tydligen. Känns ju sådär.

/S    


Kommentarer
Rebecca

Gillar bilderna. Keep them coming! :)

2012-03-11 @ 08:53:32
URL: http://mywordsandme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0