Slut på ledigheten

Idag har jag vart på informationsmöte och skrivit anställningspapper för jag har nämligen gått och blivit med jobb! Den ni! Börjar på måndag och titeln jag har är, enligt papprerna, ambulerande tjänstman. Ingen aning om vad det betyder men det är ett kundtjänstjobb och jag hoppas det blir bra!
Nu lite av ett lyxproblem, men hur ska jag hinna med "allt" nu när jag börjar jobba? Har känslan av att jag har egentligen massor att göra i mitt tidigare arbetslösa liv. Jag vet hur det låter, men pröva sjlva vara arvetswlösa i tre månader. Du blir bekväm och anpassar dig och klappar dig på axeln när du gör hela två ärenden på en dag.
Men det är bara ställa om och dyka upp 8 på måndag morgon!

/S


Kommentarer
Rebecca

Kommer gå bra! Lycka till! :)

2012-03-29 @ 16:39:26
URL: http://mywordsandme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0