På spaning med Sara

Det här med min plan att gifta mig rikt.
Jag har hittat en kandidat. Daniel Raddcliff eller mer känd som Harry Potter.
Han är med på Ellen Degeneres, där av att jag kom och tänka på honom. Inte så att jag sitter och dagdrömmer om honom, och ja, jag kollar på Ellen!
Jag menar, vi är lika gammal. Han är en av dem rikaste i hela Storbrittanien. Han är britt så han pratar ju så fint! Han reser mycket. Jag kan ställan upp på att resa jorden runt, är inte kinkig på den punkten. Låter ju hur bra som helst måste jag säga. Och jag ska ju till London snart. Känns som han hänger där. Kan ju ha turen att springa på honom.
Det var ju kruxet med att han har tjej, men det har inte hindrat någon förut liksom.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0