New

För den uppmärksamma så har den sett att jag har en ny header. Skulle vilja ta på mig och säga att jag fixade den helt själv. Kan gå så långt att jag valde bild! Men sen hjälpte mig Rebecca med resten, det tackar vi på Saras blogg för!
Hon tippsade även om ett fotoredigerar program som heter Photoscape. Det kanske inte är något nytt program men för mig är det helt fantastiskt! Förut sträckte mina kunskaper runt detta till att göra en bild svartvit och beskära. Nu kan jag göra så mycket mer!

/S


Kommentarer
Rebecca

Varsågod! :) Är ett riktigt suuuperbra program. Nu kan du ju kanske lägga upp lite bilder här också? ;)

2012-03-05 @ 16:08:03
URL: http://mywordsandme.blogg.se/
Sara

Haha, ja kanske det :P Men jag har ju ingen plutt att ta kort på :P Får se om jag hittar andra kul saker

2012-03-05 @ 16:49:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0