Kryssningen

Vilket sjukt roligt dygn det har vart!
Festen började smått på bussen, men tog ordentlig fart när vi hittade baren med happy hour på båten. Fantastiska drinkar, bra musik och så mina vänner! Vilka sjukt roliga vänner jag har! Sen blev det middagsbuffé! 
Efter det fortsatte partyt långt in på natten. Jag har dansat och skrattat bort alla kalorier jag tryckte i mig på den där buffén! Träffat så sjukt mycket roligt folk och drukit massa färgglada drinkar med blinkande iskuber.
Liten downer blev det när det blev dags att bege sig till hytten. Visade sig att vår ventilation hade bestämt sig för att lägga av, så det var ju varmt som en jävla ugn där inne. Så där i tidig morgonstund fick vi byta hytt! Skönt nog fick vi lämna kvar väskorna i Amazonas djungel och gå dirket till sovhytten.



När vi vaknade i den så hade jag endast min pyjamas då allt jag ägde låg i den tropiska djungeln, så blev att promenera tillbaka i pyjamas. Blir så ibland.
Sen blev det stor lunchbuffé. Efter det så tävlade Olback i Båten Starkaste Man. Så klart vann han! Lite shopping på taxfreen sen lite hytthäng innan vi skulle gå av. Kollade på bilder och filmer från igår. Anders, den ängeln, hade ju filmat oss igår när vi dansade. Och sjöng. Trodde jag hade lärt mig efter nyår men.

Nu ska jag lägga mig. Upp klockan 04.00 för nästa äventyr! London nalkas!

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0