Girls Night Out

Blev lite fest och utgång med Rebecca och Linda igår! Mycket kul kväll!
Vi hann med mat, massa prat och skoj! Jag lyckades även blanda en grogg som smakade mandelmassa (true story) och så lyssnade vi på rysk nationalsången.  
Sen drog vi oss ner mot staden och hamnade till slut på Bishops. Som vanligt leverar Bishops med massa kul folk! Tack alla!

Fick ta del av Rebeccas bilder från gårdagen och herregud, jag är inte fotovänlig. Jag har två lägen, se bra ut eller se ut som fan. Har inget mellan läge som "okej". Nej antingen eller. 
Framför allt ska jag inte skratta på bild. Hua. Vilka problem, eller hur?

Det som hänger kvar från igår är min rapar. Jag vet, hur vidrigt är inte det då? Men efter vi fick den vanliga colan när vi väntade på maten på Ming, så började jag gå runt och små rapa. Hela tiden. Och det håller i sig nu med, ett dygn senare.
Vad är grejen med det liksom?

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0