Att packa

Imorgon lämnar jag stan för några dagar. Sticker mer norrlagda breddgrader.
Så det var ju det här med att packa. Jag är bara borta i tre dagar men ändå är det svårt!
Har alltid vart värdelös på att packa. Jag vet att jag inte ska till världens ände men kommer ta med mig för mycket ändå.
Ett annat problem, eller ja, inte problem, utan mer jobbig grej inför resan imorgon.
Jag måste gå upp 8. På morgonen. För att hinna med tåget. Jag vet jag vet, för er vanliga dödliga som har jobb är det ju sent, men för en annan som ligger i sängen till 10 så är det lite ångest framkallande att tänka på.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0