Tatueringar

Mamma, om du läser det här, så kan du sluta här. Nej jag skulle aldrig skaffa mer tatueringar.
Inte skulle jag?! Räcker givetvis med dem två jag har, absolut. Och att lillebror får göra en halv sleeve
det är givetvis helt okej, men att Gud förbjud jag gör en till. Rättvis syn på din två barns mängd av tatueringar, men jag är inte bitter!

För er andra som inte är min mamma, jag har nu sex tatueringar klara.
Kom på två till igår. Inte för att jag ska springa och göra dem på en gång,
vill låta sånt här ligga ett tag, så man får känna efter, men sjukt snyggt!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0