Isbaronessan

En tjej som tog ihjäl både sin man och senare pojkvän i Wien. Båda ska ha behandlat henne som skit med missahandel av olika dess slag och så vidare. Så ett acceptabelt skäl kan man ju tycka.
Hur som helst, så hamnade hon ju i fängelse när man hittade kroppsdelarna i hennes kylskåp. Jag menar, när både mannen och pojkvännen försvinner, borde man inte ha misstänkt henne tidigare? Pojkvännan mördade hon för över ett år. Jag menar, hallå! Hon borde ha blivit misstänkt nummero uno. Jag har sett CSI. Jag vet hur det funkar. Hon greps nu i sommras efter att delarna hittats av en slump.
Tillbaka till poängen. Hon har nu fått barn. I fängelset. Pappan är en av vakterna. Verkar vara en kille som kanske inte rikigt förstått det där med gränser. Men hon hade kanske fina ögon och han kanske tyckte det vann över det faktum att killarna i hennes liv verkar ju inte finns där speciellt länge. Givetvis så kan ju hon inte uppfostra ungen. Fängelse ni vet. Kanske inte så barnvänligt. Men vårdnaden går till pappan. Vakten.
Verkligen? Fanns det ingen bättre förbild en killen som ligger med dem som sitter bakom galler?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14198745.ab

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0