Hello

Hej bloggen! Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Till och med inlandsisens smältning har vart bättre på det.
För tillfället ligger jag raklång på golvet. Eftersom jag inte tränat på snart två veckor pga av en helvetes förkylning så tar min rygg stryk på en gång. Så golvet is the shit! Men på torsdag är det på´t igen. Underbart.
Men tills dess, golvet. Ja, jag är endast 22 och några månader och får lite ont i ryggen om jag inte tränar. Kanske blir några år äldra då?
En värld jag har upptäckt här nere är Tradera. finns ju hur mycket saker som helst som jag vill ha. Har dock inte den ekonomin men får väl leva på nudlar för några böcker är på väg hem till mig.
Shit happends.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0