Shop until your drop

Shoppade igår. En hel del. Slutade räkna pengar när det blev fyrsiffrigt.
Något som är typiskt mig är att om jag ska åka någonstans, då behöver jag nya kläder. Väskan till Cypern bestod till 70 % av nyinköp. Jag vet. Hel knäppt.
Så igår när jag var på Tuna med min mor blev det en del som jag ska ha med mig när gänget åker på kryssning om 3 veckor. Blev en klänning, skor, strumpbyxor och dagen-efter-glida-omkring-på-båten-tunika.
Och skorna sen! Jag är inte en klacktjej men nu är jag ägare till ett par skor med dem högsta klackar jag någonsin ägt. Men jag fick en vision när jag hittade klänningen vilka skor som skulle vara snygga till och ja, det var modellen högre klack. (Ja, jag vet hur det låter. Killar har verkligen inte denna gen) Så nu sitter jag här med skorna på. Med klackar. Måste gå in dem innan jag ska springa runt på en båt med dem.
Det bränner.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0