Natti

Så här spontan rapport från en soffa i Eskilstuna, Sverige nästan klockan två på natten, tycker jag att reportrarna, speceillt tjejerna, på röda mattan i L.A, USA, är på tok för glada och käcka och falska för att jag ska orka med dem den här tiden på dygnet. Jeg menar, vem kan och orkar le så där mycket så att alla tänder ler?
Fast ja, jag skulle väl kunna göra det för att stå på röda mattan. Small price.

Over and out.

Förresten så står det på Wikipedia, svensk upplaga, att Oscars galan hålls i USA. Kanske hade hoppats på mer detalj plats. Jag vet att det är LA men ändå.
Blev lite besviken på Wikipedia nu.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0