I-landsproblem

Jag läser böcker. Ofta och mycket.
Funderar allvarligt på att göra om köket till ett bibliotek. Skulle göra mer nytta på det viset.
Men hur som helst. Jag har just nu har jag 10 böcker på väg hem till mig.
Jag vet, jag är bara för mycket när det kommer till böcker.
Men dem här böckerna har jag letat jättelänge efter, så jag vill ju gärna börja läsa dem när dem kommer.
Men nu är det så att jag läste ut en bok igår.
Så vad nu? Ska jag börja läsa en ny bok som jag vet att jag kommer lägga ifrån mig när mina andra böcker kommer. Men det kan ju ta flera dagar till? Dumt att börja på en, kanske glömmer bort vad som hänt osv.
Så, sätt er i grupper, diskutera och återkom? Okej?
Okej.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0