I´m alive

Bloggtorka. I know.
Men dem timmar jag sett jag sett mitt hem denna vecka har vart få! Det har vart handboll, vänner på besök! Massa kuligheter!

Igår så stack jag och min kollega/nyfunnen vän till Västerås. Vi skulle på besök hos tatueraren, käka mat och shoppa om det fanns tid till det. Vi anländer til ltatueraren och jag får höra att min text som jag ska tatuera in, ska komma att kosta 3500 kr!! Min text är inte stor, så den summan kommer jag inte betala. Så vi lättade våra plånböcker på New Yorker istället. Absoluta favorit affären! Sen käkade vi. Mycket bra kväll, förutom tatueringen. Ska kila ner till tatueraren jag har runt hörnet imorn och höra vad dem säger.

Nyår folket, dags att börja ta tag i det!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0