Någon form av rekord

Ni som har följt den här bloggen någorlunda eller träffat mig den senaste tiden vet att jag rapar.
Konstant.
Så efter ett samtal med 1177, så fick jag order om att åka upp till akuten. Sådär lagom kul.
Vandra in på akuten med rapningar, måste vara jordens längsta väntetid på något så oakut.
Men frukta icke!
Inte ens fem minuter var jag där och jag hann med prata med snälla tjejen i luckan, prata med
kirurgen och få namn på två tabletter som ska hjälpa mig.
Håller tummarna för dessa piller nu som ska hjälpa min magsyra att stabilisera sig.
Förmodligen det jag har. Varför den har ostabiliserat sig är oklart.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0