Känns ju bra...

Tog mig i kragen idag och ringde farbror doktorn.
Mitt rapande har nämligen inte gett sig än och har snart hållt på i sex veckor.
Är skapligt trött på skiten då varje kväll slutar med halsbränna pga all
mysig magsyra som kommer upp i halsen under dagen!
Så berättade vackert för sköterskan i luren vad som är fel på mig.
Hon frågade då massa frågor, har jag ofta feber, ont i magen, ont i halsen
och massa andra saker som gör ont. Men icke, jag rapar bara!
Det tyckte hon var jättekonstigt.
Men kul, tack för det televerket liksom. Ringer man professionell personal
och dem tycker ens symptom är jättekonstiga. Precis sånt som får en annan
att sov om natten.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0