Kalopps a lá kids!

Jag behövde en liten burk att ha med mig till jobbet. En liten burk att ha typ keso i till lunchen. Jag gillar keso.
Men fanns ingen dirket så liten platsbytta där jag tittat, så blev så att jag köpte en liten burk med barn mat. 7 kr. Lätt värt för burken.
Men, ja jag hade lite tråkigt nu så jag bestämde mig för att smaka på det. Ja, varför inte liksom?
Och ja, jag är glad att jag inte minns hur detta smakade när jag var liten för det är ju inte speciellt gott. Eller ja, det smakar inte så mycket, luktar mer kalopps än vad det smakar.

Om ni undrade vad barnmat smakade som alltså.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0