The year

Mycket har hänt det senaste året.
För exakt ett år sen var jag på väg mot arlanda för jag hade bestämt mig för att tillbringa det kommande året där. Det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig utan kom hem en tid senare. Då gick det undan. Fick nytt jobb efter två dagar och lägenhet efter fyra dagar. Efter det snittated jag i jobb på sex dagar i veckan undre sju månader. Det var tuffa men dock så roliga månader. Men det äventyret tog slut så jag tillbringade sommaren på HM lagret, och fick många nya vänner och bland dem två roligaste månader jag vart med om.
Och nu är jag här. Ska komma på vad jag vill jobba, vill göra. Har även kommit igånd med träningen, med bättre mat är förändringar har börjat ske.
Känns bra.
Nu får vi se vad kommande år har ett erbjuda.

/S


Kommentarer
Matilda

kan joina dig i det där om att man ska komma på vad man vill jobba med och vad man vill göra...jag har ingen aning annat än att jag vill flytta :)

förutom mitt egna företag då framöver, där jag ska betala dig med choklad ^^

2011-09-04 @ 16:13:53
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Sara

Bring me chocolate! :D

2011-09-04 @ 20:38:07
URL: http://saraelizabeth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0