Happy happy happy

Med risk för att låta gammal men det här med festa dagarna två på helgen sätter sina spår. Hur orkade jag med det när jag var ung? Varje helg? Var ju på krogen fredag och lördag innan kl 22 varje kväll. Herregud.
Men vilken helg! Tre hemmafester hanns med i fredags, mycket kul folk och många nya vänner!
Efter att blivit människa igår igen, så bar det av hem till Jennie, då hon, jag och Ida bestämde hos för en sväng på krogen. Jag har inte tyckte om krogen på säkert två år så var skeptiskt.
Men jävlar i haven vilken kul kväll! Allt vara såå perfekt!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0