Skinny bone

Jag och Jenny hittade våra nyårsklänningar på nelly och igår kom dem i brevlådan. Jennys klänning satt jättebra! Min däremot. Jag menar, jag vet att jag inte ser ut som en modell, långt ifrån, så jag beställde klänningen i L. Jag kunde inte få ihop dragkedjan på sidan. Då menar jag, inte ihop alls. Skulle behöva ungefär 25-30 cm mer tyg för att dragkedjan skulle komma ihop. Dvs båda brösten och några revben skulle ryka.
Hur liten måste en person vara för att komma i en L? Speciellt när denna person har klänningar med storlekarna både M och L i garderoben.

Hård dag för ens självförtroende.

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0