Käre miljonlotteriet

Ni har nu sökt mig i över en veckas tid. Första gången Ni ringde svarade jag faktsikt och talade med en mycket trevlig tjej i säkert flera minuter. Jag avböjde era erbjudanden och hon hoppades att jag skulle ändra mig önskade mig en fortsatt trevlig dag. Mycket trevligt, eller hur?
När Ni nu har ringt fyra gånger efter det förträffliga samtalet, undrar jag vad som är Ert problem? Nej är ett nej. Dem två senaste gångerna har jag itne ens svarat för jag känner att ni respekterar inte min önskan, vilket sårar mig och jag har inget behov av att prata med sånna människor.

Nästa gång Ni ringer, får det vara för att jag ni vill erbjuda mig en miljon. Eller två. Eller tjugo.
Men då jag tvekar att den dagen kommer att se solen ljus, så hoppas jag att Ni nu slutar besvära mig.

Tack på förhand
Sara Åkerman


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0