Dagens hjälte

Stack iväg till affären för att köpa lite mat. Vet faktiskt inte när jag hade mat i kylskåpet senast.
Väl där plockar jag på mig ditt och datt. I kassan så går köpet inte genom med mitt kort. What the hell? Jag vet att jag har pengar på kortet. Jag vet. Försöker igen. Så hör jag någon säga mitt namn bakom mig och ett kreditkort dyker upp framför mig. Där står Kristian och jag får låna hans kort! Det är bra att ha ex ibland. Tack och bock för den Kristian!
Nu när jag kom hem kollade jag kontot. Jag saknade 1.50 kr på kontot för att köpte skulle gå genom.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0