Your dreams

Jag drömmer ofta att jag blir jagad. Vet inte varför. Men oftast vet jag om i drömmen att jag drömmer det, så det gör det hela mycket roligare då jag vet att inget kan gå fel. Låter väl helsjukt kan jag tänka mig? Googlade lite snabbt upp drömtydning och jagad, inte för jag tror på det men ändå.
"Är du jagad i drömmen så betyder det att du är stressad och behöver lugna ner dig". Se där.
En annan sak som händer ofta är att jag drömmer att jag ramlar omkull och vaknar när jag precis ska slå i backen. Detta är tydligen inte ovanligt, då det nästan alltid förekommer vid insomnandet. Kanske inte alltid vaknar men.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0