Something you regret

Inte något så livs avgörande ångre. Kan leva med allt jag gjort. Skulle väl ha vart att litat på en som du trodde var din vän, men sånt kan du ju inte veta i förväg.
Många undrar om jag ångrar att jag åkte hem från England. På ett sätt, jo, jag hade ju räknat med att vara borta minst ett år, men kunde ju inte stanna kvar i den, som Gabriel utrycker det, "störda familjen".
Men eftersom livet i Eskilstuna ordnade upp sig så himla bra och så snabbt från och med jag kom hem, så ångrar jag inte för ett ögonblick att jag satte mig på planet hem igen.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0