Something that upsets you

Just nu är jag väldigt upprörd över att jag aldrig kommer till skott och ser dem sista avsnitten av Sons of Anarchy. Varför kan man ju då fråga sig? Jo, livet kommer i vägen med vänner, utflykter och allt vad det innebär! Nog för att det är den absolut bästa anledningen man kan tänka sig!

Att jag inte kan se Brian Adams när han kommer till Sverige i sommar.
Anledning, jag ligger på en playa på Cypern.

Att vår riksdag beter sig som en jäkla sandlåda och ska inte sammarbeta med SD, trots att svenska folket röstade in dem av en anledning. Väx upp och gilla läget!

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0