Nattis

Så föll lotten på mig att jobbba två nätter denna vecka. Helt okej. I got my work and I got my book.
Just dessa två nätter kommer jag ha sällskap av en häst. Ja, ni läst rätt. Häst. En stor brun plasthäst står här i lobbyn. Ganska ful. Tydligen trav i helgen. Vi sponsrar. Lovar vid alla gudar att jag kommer skita knäck varje gång jag kommer ut till lobbyn.
Checkade in en gäst ikväll så påminde så sjukt mycket om han den där killen från filmen The Holliday...som heter...googlar....Jude Law. Tack!
Jude Law undrade varför vi hade en plast häst i lobbyn. Försök att säga trav på engelska! Kom inte på ordet, så fick bli "horserace and the rider is in a sulky" Han förstod.
Trav heter för övrigt trotter race på engelska. Tackar googel översätt!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0