Planera planera

Dålig uppdatering men har haft fullt upp sen jag kom hem i fredags.
Min vän Rikard har skaffat sig en flickvän. Ingen har av oss har träffat henne än, då hon inte är bosatt här i Etown. Men jag gillar henne redan! Dels från det Rikard har berättat om henne och dels då jag har pratat med henne över facebook. Hon kommer upp hit på midsommar.
På tal om midsommar, det kommer bli en fantastisk dag! Är tydligen ansvarig för efterrätten tillsammans med
Jennie. Mycket spännande! Skall även göra jelloshots, vattenmelon med alkohol. Vi vill hitta på något mer kul! Tips?

/S


Kommentarer
Matilda

meen :o vad glad jag blir :D tack!

midsommar kommer bli såååå BÄST :D

ska ta med kameran också och papraza allt jag ser ^^



gillar dig också för övrigt (:

2011-06-15 @ 21:31:53
URL: http://twinturbot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0