Markoo

Har slängt ihop en sommarspel lista på Spotify. Många gamla låtar som är sommar.
Bl.a Markoolio med Sola och bada i Pina Colada. Nu så här på äldre dagar så lyssnar jag lite mer på texten. Den är ju inte dirket rumsren. Den kom 2001 (efter lite research) då var jag 12. Kommer ihåg att vi fick och sjöng den här. Fast det var ju mest referängen och inte versen.

Jag ser en kvinna, vilken kropp!
Jag måste kramas, jag måste gosa
Jag måste få av hennes tanga trosa

Vi började dansa och festa loss
Kände mot mitt ben en kabanoss
Jag fick panik, jävla skit
Mitt sjyssta ragg var en transvestit

Måste träffa en riktig pingla
Hitta na´på stolen i baren vid poolen
Best och kolla vad hon hade under kjolen
Allt var okej för hon hade ingen "grej"
Äntligen en riktig tjej
Vi tog en drink på hennes rum

Men den är lite bra!

/S




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0