I´m back

Så, tillbaka på HM lagret nu då. Det är tre år sen jag var där, men det känns som igår. Synen av bygnanden gjorde så att jag fick lite magknip. Men när jag gick in i byggnaden och kände lukten. HM lagret luktar på ett mycket speciellt sätt. Pang, alla minnen kom tillbaka som ett slag i magen! Sen att komma ut i packhallen. Ser precis likadant ut. Kände igen flera stycken. Dem har vart där i alla tre åren. Men måste säga att det värmde i hjärtat att se att dem fortfarande använder en idé som jag och mina två närmaste sommarjobbare för tre år sen kom med.
Men mitt jobb på kajen är sjukt soft. Kommer trivas där.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0