Årets överraskning

Matilda, min nyfunna vän från Linköping, är tillsammans med min goda vän Rikard. Hon hade officiellt sagt till Rikard att hon skulle komma hit på midsommarafton. Så var ju inte fallet, då hon anlände till Etown redan i torsdags kl 16. Då åkte vi hem till Jennie och fixade efterrätterna till midsommar.
Efter mycket om och men och en otroligt seg Rikard fick vi veta fram hans planer för kvällen och på så vis vet när han inte skulle vara hemma. Mycket viktig information då vi hade kidnappat hans extra nyckel från en annan vän. Matilda ville överraska med massa presenter i lägenheten. Så vi, det vill säga jag och Jennie, bestämde att träffa Rikard och några av hans vänner på Chop Chop för middag. När vi möts upp där, och Matilda hoppar ur bilen, hans min var obetalbar! Att vi inte filmade! Han blev så chockad, som han sett ett spöke! Sen vänder han sig till mig och Jennie och säger "Ni två". Det var en så bra överraskning! Vi lyckades!

/S


Kommentarer
Matilda

vi filmar nästa gång ;)

2011-06-27 @ 21:08:25
URL: http://twinturbot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0