Farväl

Jag beklagar den sorg som nu drabbar vårt förhållande. Jag sörjer både för mig och för dig. Vi har haft så många ljusa stunder tillsammans och du har givit mig mycket glädje. 
Men nu har jag kommit till den plats i livet där jag måste välja och det är tyvärr med dig jag måste börja med att välja bort. Jag är ledsen att de gått så här långt men jag måste tänka på mig själv och det som får mig att må bra. Men det är inte för evigt. Vi kommer hitta tillbaka till varandra en vacker dag, den dagen jag känner att jag är redo för vårt förhållande igen.
Saknaden kommer vara stor.
Farväl kolhydrater.

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0