Less interesting?

Borde kanske skriva något intressant? Men vad är då intressant?
* Det är stökigt i Kairo (read the news paper foks)
* Chris, prinsess Maddes ny kille har haft flickvänner förre Madde (no shit)
* Jag har hål i min stövel så det läcker in vatten (jobbigt värre)

Sörjer även att jag inte kan kolla på Svensk Maffia som går på fyran just nu.
Marina kom förbi jobbet idag. Alltid lika trevligt och blir glad varje gång jag träffar henne!
Imorgon väntar ett besök i hufvudstaden, som även 2010 blev Europas miljöhuvudstad.
Så, då har vi lärt oss något nytt idag. Strålande!

Vilket blaj inlägg detta blev. Shit happends.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0