Late? Early?

Träningsvärk i vaderna/låren/rumpan får en verkligen att känna sig levande! Eller hur?
För den uppmärksamma läsern, så har tiden för detta inlägg redan noterats. För den icke så uppmärksamme, så är det noterat nu. Varför kan man ju då fråga sig, är jag uppe en måndags natt som denna?
Denna vecka ska jag jobba natt, något jag aldrig gjort förut! Anledningen till detta är att Jennie är i Thailand och har det sådär olagligt bra och varmt, när en annan är kvar här! Så lotten föll på mig!
Spännande. Massa nya ljud, så jag gissar väl att jag haft ett dussin hjärtattacker redan.

Såg ni Magnus Betnér på femman ikväll? Hur bra som helst!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0