My mom has landed

Mamma landade på svensk mark igår efter en vecka i värmen. Hon skickar ett sms strax efter det.
"The Eagel has landed. Hur mår katten och hur har det gått för din bror och matcherna?"

Kul att ens mamma bryr sig om ja, inte vet jag....sin enda dotter?

Min bror har för övrigt gjort bra ifrån sig på matcherna. Speciellt igår mot Sävehof. Grymt.

Sen mötte jag upp mamma hemma på lunchen så hon kunde ta hem katten. Till lunchen väljer jag då att dricka upp min cola som blev över från matchen igår, för ja, väntar jag längre så blir den ju äcklig när kolsyran försvinner. Då får jag en hel föreläsning om diabetes och grejer och det är dåligt att dricka dricka till varje måltid. Det gör jag ju givetvis inte, men ja att dricka drygt 33 cl? dricka kan ju få mig att hamna i det träsket.

Det är kul med mammor ibland.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0