2011

Årets läsning: Alla självbiografier
Årets drycker: Tre apor, Xider har lyckats med sina nya och Groggar a´la Jenny
Årets musik: Rock, som alla andra år
Årets artist: Takida och Veronica Maggio
Årets liveuppträdande: Europe och Takida
Årets resor: Ayia Napa, Västkusten Road Trip, Drammen
Årets julklapp: Min skrivare/kopiator/scanner
Årets citat: "Men Sara, om du var tjej, vad skulle du tycka då?" /Niklas
Årets braiga: allt jag gör är braigt
Årets datum: 7/6
Årets framgång: Få ett jobb utan intervju
Årets misstag: Tro att livet med A-kassan var lätt 
Årets värsta: Den evighets vintern som var
Årets bästa: Mina vänner
Årets bästa köp: Min mobil
Årets sämsta köp: Något plagg jag ej användt
Årets kärlek: Nya vänner
Årets mest hatade: Jag är en harmonisk människa, jag hatar inte. Ogillar kanske
Årets födelsedag: Jag är en realistist, min egen.
Årets klädstil: Allt från New Yorker och Bonprix
Årets saknad: Vänner som inte bor i stan
Årets förändring: Gå tillbaka till ett 7-16 jobb. Yberskönt.
Årets upplevelse: Paintballen, fick försmak
Årets ord: Ta och kamma dig
Årets speciella: Jobbarkompisarna på HM! Vilket gäng!
Årets fest: Vill säga i för väg, ikväll. Kommer bli legendariskt
Årets fylla: Valborg
Årets sämsta ragg: Jag har inga dåliga ragg
Årets nya bekantskap: Jobbarkompisarna, härliga människor!
Årets kryssning: Ingen
Årets jobb: Best Western Plaza och Posten Logistik
Planer för kommande år: Grekland i Augusti, skaffa ett jobb, träna mer

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0