To drink or not to drink

För tillfället så dricker jag inte någon form av alkohol. Ingår i dieten och jag tycker det är helt okej. Jag blir bara trött av att dricka ändå så.
Var på fest igår och fick genste frågan "vill du ha något att dricka?" Och alla former av alkohol dök upp. Mycket snällt men sen när jag säger att jag inte dricker, så är jag konstig. Alla tyckre inte det men dem flesta.
Då slog det mig att för dem flesta, så finns det tre anledningar när det är okej att inte dricka på fest.
- När du är gravid
- Om du kör den kvällen
- Om du ska upp tidigt, typ för att jobba nästa dag. Men fortfarande kan du ju dricka.

/S


Kommentarer
Matilda

fattar inte grejen egentligen...det är ju som att man skulle tycka att folk är konstiga för att dom inte vill röka..eller liknanade...

2011-08-28 @ 19:08:40
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Sara

Men eller hur. Jag får dricka exaklt hur mycket och hur lite jag vill. Förstår inte problmet med det hela...

2011-08-30 @ 20:47:08
URL: http://saraelizabeth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0