The war

Om ni inte har spelat painball så gör det! Hur kul som helst!
Skadorna för mig är minimala. Menar, några av mina kära kamrater fick skott på kronjuvelerna. Men några blåmärken och märke på ena armbågen och en sjuk jäkla tränignsvärk i låren fick jag.
Men mitt lag vann! Mycket bra! Fick in några vackra träffar måste jag säga.
Dock vid ett tillfälle tänkte jag inte så långt. Jag blir själv kvar i mitt lag. Det är fyra i det andra. Då skriker en av dem "Är det någon i det blå laget kvar?" Tror ni jag svara? Eh, ja. Vill ju visa dem jäklarna att dem ännu inte vunnit. Men sekunden efter kommer jag på att jag precis avslöjat vart jag befinner mig och hör hur fyra beväpnade, skjutglada och vinst sugna killar rör sig mot mig. Finns bara en sak att göra. Jag ställer mig upp och skjuter allt jag ser röra på sig. Misslyckas radikalt. Blir skjuten fyra gånger och lyckas inte träffa någon av dem andra.
Dem må vunnit det slaget. Men mitt lag vann hela kriget!

/S


Kommentarer
Matilda

låter riiiktigt roligt :D

2011-08-31 @ 16:22:54
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Sara

Sjuuuukt kul! Du får se till att hänga med nästa gång!

2011-08-31 @ 17:19:18
URL: http://saraelizabeth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0