Titanic

Har kollat på denna prisbelönta film ikväll. Sist jag såg den var även första gången jag såg den och det var när den kom ut. Jag var åtta år. Har alltså inte så mycket minne av den.
Men den var helt galet seg. Från att båten krockar tills att filmen tar slut, så tar det över en timme.
Sen när dem ligger och plaskar i vattnet så säger Leo "keep on swimming" och vad tänker jag på då? Doris från Hitta Nemo när hon sjunger "Keep on swimming". Sen kunda han lätt ha fått plats på den där dörren som hon ligger på så han frös ihjäl till ingen nytta. Nej nu låtar jag lite negativ här. Fin båt.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0