The day

Detta är inte första gången någon konstaterar detta men "They got too many coins in this country, god dammit". Vi har 1 penny, 2 pence, 5 pence, 10 pence, 20 pence, 50 pence, 1 pound och 2 pound!

Idag har jag vart iväg med mamma England och sonen Jonathan på en liten road trip. Vi åkte till Windsor och Eton. Vad jag älskar England!! Allt från arkiterturen, historia till språket! Sen åkte vi till Slough Centrum. Jag kommer att kunna shoppa ihjäl mig där!! Ett av byggnaderna var minst så stort som 6-7 Tuna Park. Och då var det bara en av byggnaderna!!! Lycka! Fanns alla möjliga affärer!!

Sen kom eldprovet. Kör egna bilen för att hämta dotter Lizzie i skolan. Det var ju ett äventyr och med det menar jag att det till en början kändes som ett självmordsuppdrag. Why oh why kan inte denna ö göra som större delen av resten av världen?? Men alla överlevde och bilen fick inte en skråma. Var faktiskt inte så svårt som jag trodde men det var tokläskigt att möta bilar till en början.

Så den dagen jag blir premiärminister här så ska jag avveckla detta överflöd av mynt och även fixa denna trafikfråga. Over and out.

Nu blir det film!

/S


Kommentarer
Anonym

du, mynten ar precis lika manga i euro! onodigt, eller hur? hoppas du har det bra! :) pratas snart! puss

2010-09-06 @ 23:54:13
URL: http://carolineisokaanta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0