Läget

Nu har det blivit kul att köra bil igen. Eller det är väl mer 80% kul och 20% läskigt.
Dem kör inte bara som idioter, dem parkerar även som sådana! Inte en tanke på att ha lite avstånd till bilen framför/bakom. Sen går det bra att parkera hur som helst. I Svearike parkeras det i färdriktningen. Har parkerar du åt vilket håll du vill.

Jag vet nu vilka kurser jag vill söka på collage. Var på skolan idag och fick massa papper som jag ska gå genom ikväll. Men det kommer bli en spanska kurs och en History of Art. Sen får vi se om det blir någon mer.

Alla pojkar på Jonathans skola ser likadana ut! Alla är lika långa, samma nyans på håret, samma frisyr, exakt samma kläder! Alltid ett äventyr att få syn på honom.
Båda barnen läser latin. Inga kommentarer för jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Jonathan tycker att det "blows". Lizzie tycker att det är ett kul ämne.

Nu ska jag laga mat. Tredje kvällen i rad. Köket står kvar, barnen har vart nöjda utan matförgiftning.
Sen ska det spelas lite Xbox.

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0