I´m here

Okej, första natten avklarad i mitt nya hus i Slough, Buckinghamshire, United Kingdom. Eller ja, hus var väl inte rättvist. Stor jäkla villa med en stor grind som du måste ha kod för att komma in i. Husets namn är Claremont och är så himla fint! Nedre våningen består av köket, gymmet, två vardagsrum och kontoret. Den över våningen består av fyra sovrum och sen gästrummet. Mitt rum är jättestort med eget badrum som har takfönster och sen har rummet utsikt över gården. Bilder kommer snart.
Dagens äventyr blir att köra min bil. En Peugeot 206. På väg från flygplatsen igår lärde jag mig att i England kör dem inte bara på fel sida av vägen utan även som idioter! Detta kommer bli ett äventyr!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0