Ett liv i kartonger

Nedräkningn till flytten har nu börjat! Mitt rum är snart en stor hög av kartonger! Vem hade kunnat ana att mitt liv bestod av så mycket kartonger? Sen är det även det jag köpt på mig till lägenheten som inte får plats i förråden som står där. Sen när jag kommer hem från Ikea i helgen, kommer nästa problem. Vart ska jag få plats med allt som inhandlas där?
Jag har även samlat på mig vuxen poäng genomk att fixa andra nödvändigheter inför boende på egen hand, så som el, tv, internet, försäkringar osv. Klapp på axeln för mig! Småsaker för er kanske som redan bor på egen hand men ett stort steg för lilla mig!

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0