Helg?

Ja, inte mycket ledighet för min del utan det har vart fullrulle!
Först till Ikea och en shopping tur som slutade med en överfullvagn som kanppt gick att rubba. Mutt under Ikea trippen så går min mobil sönder! På lördagskvällen bjöds det på festligheter ute på landet med vännerna. En utlandsresa har börjat ta form!
Söndagen gick också i shoppingens tecken då vi for runt hela staden på olika ärenden, bl.a en ny mobil till mig. Så nu är jag ägare till en Sony Ericsson Xperia x8! Sen blev det ytterliggare utgifter till lägenheten, så jag tror att jag är klara med all inköp nu! Nu är det bara flytten om -10 dagar! Väl hemma efter det var det att packa ihop alla inköp i någorlunda ordning i ännu mera kartonger! Vad massor av grejer jag har köpt!!
Sen var det ner till Sporthallen för att se Guif fullkomligt spö skiten ur gästerna från Bosnien!

Toppen helg!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0