Tillbaka till verkligheten

Jaha måndagmorgon och strax ska jag rulla till jobbet. Lite tungt, för önskar att denna helg kunde ha varat lite längre!
Fredagen bjöd ju på examen och fest med klasskamraterna! Hade så himla kul med mina fina klasskamrater. Fortfarande lite svårt att förstå att jag är klar!
Lördagskvällen tillbringades hemma hos Sofie, som firade att hon nu är färdigutbildad hon med! Grattis grattis! Galet kul kväll!
Igår var en lagom slösöndag som sen avslutades med mat (till min förfäran på den gyllene fiskmåsen) och bio! Det blev Robin Hood, som rekommenderas!

Längtar redan till nästa helg!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0