First day

Precis kommit hem från min första dag på praktiken. Hade lite av ett lyxproblem imorse, då jag för första gången på ungefär sex veckor hade behövt ställa klockan. Tyckte faktiskt lite synd om mig själv som behövde gå upp kl 7. Jag vet jag vet, barns välter i afrika och de finns dem som går upp fem varje morgon.
Men det har vart så kul idag! Min handledare är jätterolig och projektet vi jobbar på är spännande och kul! De kommande tio veckorna kommer bli mycket bra!

Sitter även nu och suktar efter en till tatuering. Jag vet vad.
Nu är det bara plats och stil som ska bestämmas.

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0